На цьому сьогодні, 1 грудня, наголосив Голова Служби судової охорони Валерій Бондар під час практично-методичного заняття з упровадження в Службі електронної системи документообігу (СЕД).
До заняття, яке відбулося в режимі онлайн-конференції, були залучені начальники та фахівці підрозділів документообігу всіх 24 територіальних управлінь Служби, керівники структурних підрозділів центрального органу управління Служби.
- Електронний документообіг – це вимога сьогодення. Із впровадженням СЕД якість та оперативність прийняття управлінських рішень зростає в рази! – наголосив на початку заняття Валерій Бондар.
Він акцентував увагу учасників заняття на важливості та необхідності детального вивчення СЕД усіма категоріями співробітників Служби, які працюють зі службовими документами, для якнайшвидшого повноцінного запуску цієї системи в діяльність Служби до кінця 2021 року.
Під час заняття його учасники детально розглянули алгоритми роботи СЕД: від створення службового документа, його візування відповідними посадовими особами до підписання керівником за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
Присутня на занятті представниця компанії IQusion та керівниця проєкту з упровадження СЕД у Службі судової охорони Ольга Вавілова відповіла на питання учасників заходу щодо технічних особливостей роботи СЕД, а також запевнила в надійності захисту цієї системи від сторонніх або зовнішніх втручань.